הוסף שאלה / נושא
חיפוש
שאלה:
האם מותר להעביר לאדם אחר מייל (דואר אלקטרוני) שקבלתי?
תשובה:
בדרך כלל אין להעביר הלאה מייל ללא רשות השולח, וזאת משום "חרם דרבינו גרשון" ועוד. אולם כאשר יש סבירות שהשולח לא יקפיד על כך, כגון במייל השייך למקום העבודה שמקובל להעביר לעובדים, או איחולי מזל טוב, או העברת מידע שכבר התפרסם בתקשורת וידוע כבר אזי יהיה מותר, אלא אם השולח כתב פרט שיש להניח שאינו היה רוצה להעביר לאחרים או לפרסמו ברבים. ולכן יש לנהוג בזהירות וברגישות בעיין זה.
פוסק: הרב רצון ערוסי הלוי - עורך ראשי
ספר: שערי צדק - קובץ מאמרים דיני ממונות
מקור: כרך כא הרב מיכאל יצחק זילברמן עמוד 261
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: לשון הרע ורכילות
