הוסף שאלה / נושא
חיפוש
שאלה:
האם מותר לפי הלכה להתלונן על אדם שבונה בצורה מסוכנת תוך כדי תהליך העבודה?
תשובה:
אדם הבונה בצורה שיש סכנה אמיתית בתהליך עבודתו, כגון בהשארת חשמל פתוח, בניה לא חוקית, העסקת פועלים המהווים סכנה אמיתי וכו', אם מקובל שכל הפגמים הללו מהווים סכנה לבריות יהיה מותר להתלונן ברשויות.
פוסק: הרב שמחה רוטשילד
ספר: שמירת הלשון כהלכה
מקור: פרק יד סעיף רצח
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: לשון הרע ורכילות
