הוסף שאלה / נושא
חיפוש
שאלה:
האם מותר להניח מאכלים על שולחנות המצויים בגינות, פארקים וכו'?
תשובה:
כשאוכלים על שולחנות בגינות וכדו', אם השולחן נקי מותר להניח עליו מאכלים קרים, אך מאכלים חמים יניח רק בתוך צלחת וכדו'. ולכתחילה יניח תחת הצלחת גם ניילון או נייר וכדו'. אם השולחן
מלוכלך משיירי מאכלים, במאכלים קרים יניח תחתיהם כלי, מאכלים חמים יניח בכלי וגם ישים נייר או ניילון וכדו' תחת הכלי.
פוסק: הרב דוד. א. ל. שרייבר
ספר: הלכות שכיחות לנופשים
מקור: כשרות סעיף טו
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: טיול
